Re: Odp: Zakup komputera z drugiej ręki-pytanie.

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 19:34:25 MET

Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl> wrote:

> No chyba, że tak. Ja sie ostatnio katowałem żeby karte muzyczna
> zainstalować i zainstalowałem ale dźwięk jest potworny. Dodatkowo
> instalowanie grafiki to też straszna rzecz. Niby działa, ale nie
> wiadomo gdzie co:P Burdel z tym linuksem:P

To, ze _Ty_ nie umeisz czegos zrobic bo masz za mala wiedze to nie
znacz, ze jest to do bani. Wiec pohamuj swoj ped do powiadamiania nas o
swojej niewiedzy.

BTW: NTG jak chcesz pisac na takie tematy to na pl.comp.os.advocacy a
jak masz jakies zboczenia to pl.comp.os.linux.* :>

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"