Re: Flatrony - złom?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 22:15:13 MET

Piotrek wrote:

przycinaj cytaty

> Nie twierdze ze jest zly. Jest po prostu w/g mnie gorszy, to
> calkowicie subiektywna opinia bo nie dysponuje zadnym sprzetem do
> pomiarow parametrow monitorow (na marginesie - samsunga takiego
> widzialem jednego, ale takich flatronow to juz przynajmniej kilka).
> Przyznacie chyba jednak, ze ciezko mu konkurowac z wymienionymi
> monitorami iiyamy.

tanie iiyamy tez trafiaja sie kopniete - za dobry monitor trzeba zaplacic
albo ciagac sie po sklepach i szukac cudu za grosze...

> ze jak place kilkaset (albo i tysiecy) zlotych to sprzedawca powinien
> zapewnic mi sprawdzenie monitora przed kupnem.

ale wiele osob nie chce sprawdzac monitorow i potem pojawiaja sie opinie w
stylu "flatrony sa do niczego bo ja takiego mam i trafilem na zlego, wiec
wszystkie sa zle!"

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl