Re: Pomiar temperatury HDD

Autor: Eneuel Leszek (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 22:26:27 MET

digitariusz bnhbui$6hj$1_at_news.onet.pl:

> Mariusz Gondek naskrobał(a) coś takiego:

> ?????????

> matko boska.

:)

No tak... Ale to w przypadku starych, pięciocalowych dysków...
Od pewnego czasu (od ponad dziesięciu ;) lat) preferuje się
w stacjonarnych komputerach dyski o średnicy 3.5 cala. ;)
(w notebookach nawet (; mniejsze)

Zapis na płycie CD zaczyna się od środka, ale
na dysku -- raczej od zewnętrznej części. :)

Nie znam tego dysku (bo i skąd) :) ale zapewne
(skoro to już 80 GB) ma wbudowany termometr. :)
Należy użyć stosownego softu do odczytania tej temperatury. :)
Ja używałem trzech różnych programów. Musiałbym jednak poszukać,
jakie to są, więc jak nikt nie podpowie nic ciekawego -- poszukam. :)

Jeden nazywa się chyba DTemp. :)

E. :)