Re: Panel LCD - wejscie DVI, D-sub a jakosc obrazu

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 22:21:00 MET

Wiralos wrote:
> Użytkownik Tomek napisał:
>

> Uważam,że warto dołożyć trochę grosza (niestety tańsze modele mają
> tylko D-SUB)żeby mieć obraz jak "żyletę", bez żadnych kłopotów z
> geometrią i zawsze zajmujący całą możliwą przestrzeń na panelu.
> Miałem na początku swojego LCD-ka podłączonego przez D-SUB, teraz mam
> pzez DVI-D obraz lepszy i to widać (oczywiście, to moje subiektywne
> zdanie).

Ano, co monitor to inne doświadczenia ;-). Na mojej Belinei 101740 +
Radeon 7500 po analogu obraz jest jak żyleta, geometria lux, i zawsze
zajmuje całą możliwą przestrzeń na panelu (dzięki autosynchronizacji).
Tak więc _dla mnie_ kabelek DVI to IMO zbędny wydatek. Poza tym
słyszałem, że z DVI nie zawsze poprawnie działają programy DOS-owe, a ja
zmuszony jestem ich używać...

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/