Re: Flatrony - z³om?

Autor: Piotrek (padre_at_poczta.fm)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 20:50:55 MET

U¿ytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Mam takiego pokoj obok i nie widze na nim specjalnych znieksztalcen,
> choc przyznam, ze wczesniej by regulowany. Nie sadze aby twoje
doswiadczenia
> z jedna sztuka taniego modelu mogly przesadzic o jakosci marki, wogole
> dziwnie to porownanie - co jest lepsze super tani flatron czy super tani
> samsung - jezeli ktos kupuje 'econo' monitory bez sprawdzenia konkretnej
> sztuki to znaczy ze lubi ryzyko.

Nie twierdze ze jest zly. Jest po prostu w/g mnie gorszy, to calkowicie
subiektywna opinia bo nie dysponuje zadnym sprzetem do pomiarow parametrow
monitorow (na marginesie - samsunga takiego widzialem jednego, ale takich
flatronow to juz przynajmniej kilka). Przyznacie chyba jednak, ze ciezko mu
konkurowac z wymienionymi monitorami iiyamy.
Zgodze sie za to z twierdzeniem ze KAZDY monitor (niewazne czy econo czy
nie) trzeba sprawdzic przed kupnem, bo nawet w niektorych egzemplarzach
drogich modeli pojawiaja sie dziwne rzeczy (np 'piszczaca' przetwornica albo
jakies problemy z geometria) - uwazam ze jak place kilkaset (albo i tysiecy)
zlotych to sprzedawca powinien zapewnic mi sprawdzenie monitora przed
kupnem.