Re: poszukuje stronki z aktualizacja biosu vga

Autor: Nathan (WYWALbobula_at_rabbit.if-pan.krakow.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 17:39:33 MET DST

Człowiek ten oto: Grzech nakreslilł:

> Troszku sie nie rozumiemy. Zwiechy sa na oryginalnych ustawieniach
> (250/512).
> Do poprawnej pracy karty musialem zmniejszyc taktowanie.
OK
> Ale nie chodzi przeciez o zmniejszanie taktowania do poprawnego dzialania.
> Co do czasow - to nie wiem bo na pamieciach albatrona siedza radiatory i
> troszku zal mi je odklejac.
slusznie. Utrata gwarancji itp...

A jaki masz sprzet (plyta, zasilacz HDD, RAM i tak inne
bebechy. Pytajac o zasilacz - chodzi mi raczej o firme i
nominalna moc, a nie deklaracje producenta, ze ma 400W :-)
Ostatnio przewija sie duzo postow dotyczacych zasilaczy i
slabej ich wydajnosci - wahania napiec itp. Moze tu tkwi problem?

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,