Re: poszukuje stronki z aktualizacja biosu vga

Autor: Grzech (zulus25_at_wp.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 16:40:51 MET DST

> hm.. jezeli zwiech sa po przetaktowaniu - to znaczy,
> ze jedyna mozliwoscia jest zmiana timingow pamieci,
> ale to bedzie kiepskie. Rozumiem, ze oryginalnie
> karta dziala na 460. A jakie sa kotstki pamieci
> (czas dostepu)

Troszku sie nie rozumiemy. Zwiechy sa na oryginalnych ustawieniach
(250/512).
Do poprawnej pracy karty musialem zmniejszyc taktowanie.
Ale nie chodzi przeciez o zmniejszanie taktowania do poprawnego dzialania.
Co do czasow - to nie wiem bo na pamieciach albatrona siedza radiatory i
troszku zal mi je odklejac.

Pzdr.