Re: ATX

Autor: Lila (lilka6_at_go2.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 17:39:48 MET DST

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <we-steal-from-artists_at_riaa.com> napisał w
wiadomości news:70q8nb-j0d.ln_at_fastviper.viper.lan...
> Lila claimed:

> Ja, ja ich verstehe. Du solsst ACPI im BIOS enablen ;-)
>
> --
> Marcin Wojtczuk

Niestety nie, zresztą ACPI dotyczy chyba tak zwanego uspienia. a mnie chodzi
o automatyczne wyłączenie się. Pojawia się komunikat "Teraz mozesz wyłączyć
komputer" i koniec. Trzeba wyłączać przez dłuższe przytrzymanie przycisku na
obudowie. :(

 aber Danke :)
L.