Re: poszukuje stronki z aktualizacja biosu vga

Autor: Grzech (zulus25_at_wp.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 09:36:31 MET DST

> A jaki masz sprzet (plyta, zasilacz HDD, RAM i tak inne
> bebechy. Pytajac o zasilacz - chodzi mi raczej o firme i
> nominalna moc, a nie deklaracje producenta, ze ma 400W :-)
> Ostatnio przewija sie duzo postow dotyczacych zasilaczy i
> slabej ich wydajnosci - wahania napiec itp. Moze tu tkwi problem?

Zacilacz modecom gt 300W - raczej odpada
Ramu 2 kosci, kingstony i nie kingstony i tak na jednych jak i drugich to
samo - odpada
Twardziel barakuda - odpada
plyta asusa7v333 i tu nie jestem do konca pewny, w goglach podobne problemy
spotykalem u ludkow
wlasnie z asusami. U jednego pomogla aktualizacja biosa, ale mial a7n chyba.
U mnie niestety nie pomogla:(
Nie pisalem o sprzecie bo wszystko raczej wykluczylem, poza ewentualna
aktualizacja biosu vga.
Najgorsze jednak ze nie wiem jak sprawdzic, dokladnie model mojej karty -
(kupilem uzywana).
Na stronie producenta sa 4 prawie identyczne do mojej a do kazdej jest inny
bios:(
Dlatego wlasnie chcialem sie dowiedziec jak sie flaszuje fga - moze po
aktualnym biosie bym
wykryl model.

Pzdr.