problem z myszką (długie)

Autor: konrad (konradk3_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 09:31:28 MET DST

Witam.

Koleżanka poprosiła mnie, żebym sprawdził, co się dzieje z Jej myszką. Myszka
podłączona do kompa, kursor jest, ale nie można ani nim poruszać ani "kliknąć".
Nie ma jej (myszki) w menadżerze urządzeń, nie można też doinstalować (nie ma
takiego wyboru). W panelu sterowania, w aplecie "mysz" w zakładce "urządzenie"
wszystkie pola są puste. Nie można wybrać ani "Właściwości" ani "Rozwiązywanie
problemów". Można ruszać kursorem za pomocą klawiatury numerycznej.
Dowiedziałem się, że nagle zaczęły otwierać się wszystkie okna i myszka
odmówiła posłuszeństwa. Dodatkowo przestał działać pilot do karty TV.
Odłączyłem mysze od kompa: kursor nadal jest! (czyli myszka jest sprawna)

Ja już wyczerpałem wszystkie moje pomysły, co się stało. Może ktoś pomoże.

ps. XP Professional. Nie znam parametrów kompa.

Z góry dzięki za odpowiedź.

pozdrawiam, Konrad