Re: problem z myszką (długie)

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 22:26:29 MET

Witam
Obawiam się, że padła myszka i wysadziła port PS/2 w kompie, a przynajmniej
tak mi wynika z postów poniżej. Kumpel też tak miał - kabelek się przełamał
i rozwalił port. Skróciłem mu kabelek i myszka działa (ale na innym kompie).
Nowa myszka na jego kompie nie działa. Sprawdziłem też dla pewności
bezpiecznik na płycie głównej od portu PS/2 - jest cały i mycha ma
zasilanie. Więc poszedł po prostu port. Rozwiązanie - kupił myszkę na USB,
bo taka na COM to modręga...

Pozdroofka
[x]Angel