pecet do 2500 - zdecydowałem - oceńcie

Autor: Grzegorz J (kwant-wytnij_to-_at_op.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 09:40:04 MET DST

Procek Athlon XP 2200+
MoBo Gigabyte GA 7VT600L
RAM 256/333 DDR Kingston
HDD WD 80GB 8MB
Grafa GF4 MX 440 64MB/128bit (wiem, wiem - zaraz będzię że to kaszana - za
pół roku do wymiany - brak kasiory)
DVD Toshiba 16/48
Obudowa Modecom Fresh 300W
Monitor NEC FE791SB

I tak wyszło więcej niż planowałem , trza było kaskę pożyczyć, ale to na
fakturkę - VAT do odliczenia
Co o tym myślicie, głównie do pracy w arkuszach kalkulacyjnych, edytorach ,
jakieś graficzne cadowo podobne 2D. Gry to głównie strategie RTS, dzieci też
coś tam grają- dziewczyny (to DOOMa i tego typu nie mam) ,może jakiś film od
czsu do czasu. Chodziło mi bardziej o stabilną pracę, niż bardzo ekstremalne
wymagania.
Pozdrawiam

--
Grzegorz Jankowski  - Kraków