Re: pecet do 2500 - zdecydowałem - oceńcie

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 22:52:14 MET

"Grzegorz J" <kwant-wytnij_to-_at_op.pl> wrote in message
> Procek Athlon XP 2200+

OK, albo coś na magistrali 166 czyli jakis Barton 2500+

> MoBo Gigabyte GA 7VT600L

Nie chcesz nic na nForce2 ? Może MSI albo ASUSA?

> RAM 256/333 DDR Kingston

TwinMOS - będzie bardzo dobry, stabilny i pewnie tańszy - może nazbierasz na
dwie kości i puścisz w DualDDR ?

> HDD WD 80GB 8MB

Wolałbym Maxtora albo Segate, ale 3 lata w tym WD kusi...

> Grafa GF4 MX 440 64MB/128bit (wiem, wiem - zaraz będzię że to kaszana - za
> pół roku do wymiany - brak kasiory)

Pisałeś że raczej praca, więc może coś z ATI? ale sporo i tak do wymiany za
pół roku, ot może coś tańszego albo cos z używanych?

> DVD Toshiba 16/48

Nie mam pojęcia więc się nie wypowiadam

> Obudowa Modecom Fresh 300W

Nie wiem jaka to, ale brałbym z solidnej blachy a nie taką "wydmuszkę" jak
Tracer... Wygląd dla mnie nieistotny, ale to trochę kwestia gustu. Może
najlepiej najtańszą typu SuperPower 6013L i do tego porządny zasilacz jeśli
to ma być stabilne i długowieczne? (tu polecam Chiefteca)

> Monitor NEC FE791SB

Nie znam. Nie będę się tu wypowiadał, bo sam pracuję na używanym Panasonicu
PanaSync/PRO PL70i ale ten to jest fajniutki - mała obudowa, krótki
kineskop, super ostrość i parametry, ale co do nowych to nie mam pojęcia -
nie interesowałem się, bo nie mam zamiaru zmieniać.
W każdym razie nie patrz żeby był ładny tylko ciągnął wysokie rozdzielczości
przy dużych odświerzaniach (czyli szerokie pasmo). I zwróć uwagę na
geometrię - żeby nie był krzywy (obraz oczywiście). Teraz jest moda (albo
standard), żeby był płaski, ale uważam, że nie "płaskość" jest istotna,
tylko parametry. Szczególnie, że to ma być monitor głównie do pracy.

Pozdroofka
[x]Angel