Re: pecet do 2500 - zdecydowałem - oceńcie

Autor: Wachu (rwachnik_at_wp.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 13:15:21 MET DST

Użytkownik "Grzegorz J" <kwant-wytnij_to-_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Procek Athlon XP 2200+
> MoBo Gigabyte GA 7VT600L
czemu nie nforce - warta dla dzwieku (Epox 8RDA+ z sound stormem powinien
byc juz tani)
> RAM 256/333 DDR Kingston
> HDD WD 80GB 8MB
> Grafa GF4 MX 440 64MB/128bit (wiem, wiem - zaraz będzię że to kaszana - za
> pół roku do wymiany - brak kasiory)
> DVD Toshiba 16/48
wzialbym pioniera bo najcichszy (przy oglądaniu filmów istotna jest glosnosc
napedu)
> Obudowa Modecom Fresh 300W
> Monitor NEC FE791SB
upewnij sie osiagalna jest czestotliwosc przy 1024*786 100 Hz bo u kolesia
NEC 85 tylko da rade co jest na prawde dzisiaj dziwne (osobiscie polecalby
Hundaia q770 za okolo 580 PLN, 17 cali o zewnetrznym rozmiarze 15-stki, no i
srebno szary mozesz sobie zamowic, mi z obudowa modecoma bardzo fajnie sie
kolorystycznie zgralo, moj PC nie jest ani trochę Biały)