problem - przesiadka systemu na nowy hardware

Autor: AdamF (adamfun_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 14:28:20 MET DST

Mam starszego peceta na chipsecie BX ( płyta Totem TM-P2BXAT ) z P3Copper.
750MHz i Win98SEpl. Zestaw chodzi OK. Niedawno złożyłem nowy zestaw na
płycie Asus P4P800, P4 2,4G i 2x256 Ramu. Stary system przeniosłem ghostem
na nowy dysk, który podpiąłem do asusa. Sprzęt ruszył OK, ale Winda nie chce
włączyć się w trybie graficznym (normalnym). Pojawia się komunikat :
"Podczas inicjalizacji urządzenia CONFIGMG : Błąd ochrony systemu Windows.
Należy ponownie uruchomić komputer".
Windows uruchamia się w trybie awaryjnym, ale nie chce w trybie
potwierdzania ani rejestracji. Próbowałem analizy za pomocą tzw. czystego
startu poprzez msconfig, ale nic to nie dało. Oczywiście spodziewałem się
problemów, gdyż winda obudziła się "na innej planecie", ale akurat tego typu
to nie. Chciałbym uniknąć kompletnej reinstalki systemu, programy mam
uporządkowane i stabilne. Stąd moja prośba do fachowców ( lub
doświadczonych) w temacie o pomoc :
- czego dotyczy ten komunikat, czy można ten problem obejść przez edycję
odpowiednich plików?
- w ostateczności jak uruchomić reinstalkę, aby zachować istniejące
programy?
Szukałem na stronach MS, ale nie znalazłem nic na temat w/w błędu ochrony.
Pozdrawiam i zgóry dzięki za pomoc lub radę, Adam.