Re: problem - przesiadka systemu na nowy hardware

Autor: Wojtas (wojtas_at_NOSPAMrubikon.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 17:30:16 MET DST

Dnia 2003-10-22 14:28, Użytkownik AdamF napisał:

> Mam starszego peceta na chipsecie BX ( płyta Totem TM-P2BXAT ) z P3Copper.
> 750MHz i Win98SEpl. Zestaw chodzi OK. Niedawno złożyłem nowy zestaw na
> płycie Asus P4P800, P4 2,4G i 2x256 Ramu. Stary system przeniosłem ghostem
> na nowy dysk, który podpiąłem do asusa. Sprzęt ruszył OK, ale Winda nie chce
> włączyć się w trybie graficznym (normalnym). Pojawia się komunikat :

Jeśli to XPek to polecam naprawienie lub coś podobnego - jest to
dostepne z poziomu instalatora z CD.
Jeśli 98 to nie polecam metody instalowania w tym samym katalogu -
lepiej się pomęczyć i wyczyścić dysk niż mieć i tak prawdopodobnie duże
kłopoty później. 98 to gówno pod tym względem (zresztą pod innymi także :)

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl