Re: Dziwne restarty kompa na windows XP (brak regularnosci)

Autor: Lucas (madlew_at_simplusnet.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 08:56:35 MET DST

> Znam ten ból... ECS P6S5AT Cel900
> Masz tą poprzednią płytę?
aktualna plyta to ASUS TUSL, poprzednia to ASUS CUSL wiec kurde raczej dobra
marka..ECS jest tam nieco slabszy..i tam mogloby sie cos dziac (choc nie
powinno), ale przy asusie ?

> Też z tym problemem walczę.
> Zawiesi się po 5 min. lub godzinie.
> Ale potrafi też wiele-naście razy dziennie.
> Zamieniałem pamięci, wymieniałem,zmieniałem grafikę,
> zasilacze,sprawdzałem różne memtesty86,temperatury.
> Standartowe ustawienia BIOS'u.
> Bez zadnych kręceń.
> Bez wirusów, trojanów.
> Na dwu systemach.W98 i 2000.
> Na nowym 2000 tez.
> Nie ma reguły.
> W msconfig wyłączałem po kolei wszystko, co dało się wyłączyć.
to chyba to samo - robilem tez prawie wszystkie te czynnosci - na marne :/

> Mam takie podejrzenie,że gdy wyłącze sterowniki grafiki
> w msconfig (wtedy system startuje chyba w rozdzielczości
> 480x640(?).
> I mam wrazenie,że _wtedy_ się nie wiesza.
> Sprawdzam własnie to.
> Ale jest ale...
> Nie można niestety _bez_ tych sterowników
> ustawić własciwej :\ rozdzielczosci.
> Znaczy- żadnej innej.
> I koło się chyba zamyka....
ja wlasnei teraz zmienilem grafike z GForca 2MX 400 na Ati Rage 2c - taka
slaba ale chodzi i niestety tez nie pomoglo :(
a tez wlasnei cos mi sie wydaje ta grafika podejrzana bo tylko ona, muzyka i
tuner tv pozostaly z poprzedniej konfiguracji

czasami w kompie dzieja sie akcje niczym z ARCHIWUM X i nic sie chyba na to
nie poradzi :/ ,ale cos nie moge pogodzic sie z ta porazka.... bo kto tu do
cholery rzadzi - ja czy komp ???? ;)

pozdrawiam
Lucas