Re: [troche OT] jak skopiowac na nowy dysk?

Autor: Zbyszek Misiewicz (dune_at_XusuntoX.panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 09:13:13 MET DST

Michal Kawecki wrote:
> Norton Ghostem. Inaczej utracisz długie nazwy plików.

Albo pocket linux - i dd:
dd if=/dev/hda of=/dev/hdb

/dev/hda - primary master,
/dev/hdb - primary slave,
/dev/hdc - secondary master,
/dev/hdd - secondary slave.

if - dysk źródłowy
of - dysk docelowy

Yarrox :-)

Pozdr.
z.
PS. Chodzi mi o to żeby nie wygenerować kolejnego pirata. :-) Norton Ghost
trochę kosztuje.