Jakie detonatory, prosze pomozcie!

Autor: Relifex (relifex.vn_at_wp.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 09:58:48 MET DST

Jakie detonatory poradzicie mi wgrac do mojej karty. mam geforce4 mx440 i
system millenium z uaktualnieniem directx chyba do wersji 9.1 lub 9.0a. Te
ze strony nvidii 45.23 whql nie dzialaja u mnie zbyt dobrze, praktycznie nie
da sie odpalic zadnej gry bo wiesza sie tuz przy zmianie rozdzielczosci. Na
starszych jest niby ok ale wynik w 3dmarku jest 2x nizszy i widac ogolnie
sporo slabsza wydajnosc w grach.