Re: Dziwne restarty kompa na windows XP (brak regularnosci)

Autor: mproti_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 23 Oct 2003 - 20:21:34 MET DST

>ciach

Mam podobny problem, ale chyba nie dokladnie to samo.
Resetowal sie ale dostawalem blad(bluescren)
i informacje Dumping Phisical memory,
oraz jakis blad pliku winsysCostam (niestety nie zapamietalem ;( ).
Myslalem ze pamiec. Wymienilem i nic , to samo.
Testowalem na 3 roznych sytemach (win2000,winXP,win2003server) - nic.
W miedzy czasie spalil mi sie zasilacz, wymienilem ale nadal to samo.
Testowalem Memtestem86 - nie wykryl zadnych bledow.
Podejzewam grafike Matrox G400 32MB,
ale po przeczytaniu tego watku zaczynam w to watpic.

Wiem, ze zaduzo nie pomoglem ale moze ktos odpowie wkoncu wystarczajaco na ten
watek.
pozdrawiam
Proti