Re: Ile kręcicie Athlony?

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Sun 19 Oct 2003 - 14:03:21 MET DST

Cześć dymek,

W artykule news:bmtstf$1ns$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
z adresu <adym_at_tenbit.pl> napisałe(a)ś:

> Temperatura max w bartonach to 85C. Tak, ze 60C to bezpieczny
> margines. Bartony 2500-3000 prawdopodobnie pochodza z tego samego
> plata krzemu co 3200,
> ktory nominalnie chodzi na fsb 200MHz. Jesli tak, to zalezy od
> szczescia jaki trafisz
> egzemplarz. Jeden pojdzie spokojnie na 200MHz, inny nie. Jesli

Więc skoro na FSB = 200 mam zwisy, a pamięci są PC3200, więc chodzą
synchronicznie i nie jest to dla nich obciążeniem, to znaczy, że poprostu
mój proc nie toleruje takiej magistrali i tyle, zgadza się??
Puściłem procek na napięciu 1.700 , FSB/DDRAM ustawiłem 1:1, timingi pamięci
ustawione by SPD

--
Pozdrawiam,
KriSSo                                 mailto:krisso75_at_o2.pl