Re: monitor po raz kolejny - jaki?

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Sun 19 Oct 2003 - 14:03:21 MET DST

mati-006 napisał(a):

> no ale jak znajde jakis dobry 700B ? wybiore sobie z 5 naprzyklad?

zrobisz jak uwazasz :)
nie pisze to tak sobie - pol roku temu tez Go kupilem i po 4 dniach
oddalem...wymienilem dodajac prawie 200 do innego i nie zaluje (samsung
757dfx -teraz potanialy - poczytaj sobie grupe ktore monitory sa warte
zainteresowania),

 po bezskutecznym wielokrotnym strojeniu, regulowaniu geometri obrazu
az tak rostrojeilem ze hahaaa - jeden bok troszke wyprostowalem
krzywizny to zaraz z jakiejs innej strony wszystko sie zaokraglalo :P
(potrzebny mi jest do grafiki)
pozniej sprzedawca mowil mi ze probowal przez kilka godzin moje
strojenia doprowadzic do jako takiego stanu -podobno sie udalo -ja mam
watpliwosci ;) ale komus na pewno upchnal.....

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<