Re: Ile kręcicie Athlony?

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Sun 19 Oct 2003 - 14:32:42 MET DST

> Więc skoro na FSB = 200 mam zwisy, a pamięci są PC3200, więc chodzą
> synchronicznie i nie jest to dla nich obciążeniem, to znaczy, że poprostu
> mój proc nie toleruje takiej magistrali i tyle, zgadza się??

Najprawdopodobniej tak ale..
Jesli kotrolujesz temperature to z innych czynnikow majacych wplyw na
stabilnosc poza mozliwosciami samego procka to wlasnie pamieci (wykluczamy)
 i napiecia zasilajace, a te z koleji nie koniecznie zaleza od zasilacza ale
tez od
plyty bo na plycie masz tez dzielniki napiec (konwertery) i one sa
odpowiedzialne
 za regulacje i stabilnosc zadanych wartosci. Mozesz jeszcze sprawdzic
wyzsze
wartosci, powyzej 1,7V moze to pomoze.

--
pozdrawiam