Re: Ile kręcicie Athlony?

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Oct 2003 - 14:34:14 MET DST

> Więc skoro na FSB = 200 mam zwisy, a pamięci są PC3200, więc chodzą
> synchronicznie i nie jest to dla nich obciążeniem, to znaczy, że poprostu
> mój proc nie toleruje takiej magistrali i tyle, zgadza się??

calkiem mozliwe. ale mmoze takze masz np. lekko za slaba pamiec lub nawet
akurat twoje kosci robia specyficzny blad przy takich ustawieniach, moze
zasilacz nie wyrabia i napiecia sie zbyt wahaja, moze masz np lekko za
cieplo, moze masz cos z plyta glowna, moze stabilizzatory na niej akurat nie
lubia twojego zaasilczacza a moze masz wszystko OK i poprostu nic nie
zrobisz wiecej

ludzie, takie rozwazania nie maja prawie_ zadnego sensu jesli nie
porobnojecie kompow z taka samo plyta, pamieciami i procem ;0
a nawet w takim ukladzie sa zbyt wielkie roznice zeby dalo sie z tego
wyciagac jedynie sluszne wnioski.

a zestawien OC w necie jest wiele wiec google.pl :D

mosciak

THB1.7_at_2.4 v1.44, 50C_at_2800RPM
abit nf7s, 256DDR333.

i dodam ze dla mnie to za duzo :D