Re: Dla znawców zagadka, czy to prawda?

Autor: radon (radoslaw.naleczynski_at_WYTNIJTOcentrast.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 12:09:55 MET DST

> zrozumielismy sie dobrze, ale ja nie widze sensu w technologii w ktorej
> musze wkladac do kompa dwie kosci zamiast jednej zeby chodzil szybciej. Jaki
> przyrost wydajnosci usyzskam w stosunku do tego gdybym zaladowal jedna kosc
> pamieci 256Mb ? Cos czuje ze ta technologia jest nic nie warta i to jakis
> pic marketingowy.

  Idea jest znana od lat i wykorzystywana w komputerach workstation. Nazywała
się kiedyś interleave. Efekt jest duzy , po prostu zwiększa się istotnie
przepustowość pamięci o ile chipset to prawidłowo obsługuje
( np Intel i-840 pod RAMBUS-y). W przypadku chipsetów do DDR pewnie efekt nie
jest az tak duzy ale jest.