Re: Dla znawców zagadka, czy to prawda?

Autor: /\\Barto/\\ (mopal5_at_wp.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 10:31:16 MET DST

> ...zaraz chwila bo chyba sie nie zrozumielismy. Jezeli chcesz miec 512Mb
> RAM`u w trybie duall DDR to wkladasz 2x256Mb. Jezeli chcesz miec 256Mb to
> wkladasz 2x128Mb itd.

zrozumielismy sie dobrze, ale ja nie widze sensu w technologii w ktorej
musze wkladac do kompa dwie kosci zamiast jednej zeby chodzil szybciej. Jaki
przyrost wydajnosci usyzskam w stosunku do tego gdybym zaladowal jedna kosc
pamieci 256Mb ? Cos czuje ze ta technologia jest nic nie warta i to jakis
pic marketingowy.