Re: Mocny procesor i slaba grafika - Co bedzie?

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 12:04:16 MET DST

<smarjan_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl> wrote in message
> Mam jakiegos starego Celerona300 z grafika S3 na PCI. Wiadomo - troche
> zabytek :-)
[...]
> Ale jakos nie odczuwam potrzeby kupowania lepszej karty graficznej - nie
gram,
> nie ogladam divix'ow; potrzebuje: aplikacje biurowe, net, nagrywanie
plytek,
> czasami cos zeskanuje, albo zripuje plytke na mp3.
[...]

Jesli karta dziala w zadowalajacej Ciebie rozdzielczosci z zadowalajaca
liczba kolorow i z zadowalajaca czestotliwoscia odswiezania, to jest OK.
Sam uzywalem przez jakis czas takiej karty z Athlonem 2000+, niestety
przy rozdzielczosci 1024x768 moglem uzywac tylko 16k kolorow.
Natomiast DivX-y spokojnie mozna bylo ogladac, tylko musialem zmieniac
rozdzielczosc na mniejsza.
Ile RAM-u ma Twoja grafa? Jesli ma 4MB, to spokojnie styknie.

Pozdrawiam,
Artur