Re: Kupuje nowego kompa-doradzcie prosze

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 10:33:56 MET DST

Użytkownik "Norbert" <norbert_grom_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Przyszedl czas na wymiane komputera.
> Poczciwy PIII 1GHz + GF2GTS32+ 512 DIMM... ma juz ponad dwa lata i zostaje
> wydelegowany do znajomych.
> Ja natomiast dysponuje kwota okolo 6tys. i przymierzam sie do nowego
zakupu.
> Komputer po pierwsze ma byc szybki,raczej na intelu gdyz nie mialem
jeszcze
> kompa na AMDku poza tym cenowo podobnie sie ksztaltuja, a amd 2800 to z
tego
> co wiem procesor ktory faktycznie nie ma 2,8GHz.

////ciach//////
To że AMD 2,8 nie ma 2800Mhz to fakt- ale przecież nie o to chodzi,
zobacz sobie porównania wydajnośći chociażbym Pentium 4 2000 i AMD
2000+ = zobaczysz że w 80% AMD jest lepszy chociaż tak naprawde ma 1666Mhz.

DDR 400 wbedzie ok.
HDD 120GB- ok.

> wymagajace...chce tez by byla to karta z wejsciem umozliwiajacym
podlaczenie
> analogowej kamery video i zgranie materialu raz w miesiacu...wiem ze
lepiej
> karte do edycji video ale przy kozystaniu raz w miesiacu kompletnie
> nieoplacalny wydatek. Dobrze bedzie tez jesli karta bedzie miala gniazdo
na
> monitor klasyczny i cieklokrystaliczny...moze tez tv-out...

Sa karty z wyjściem D-sub i cyfrowym - ale jak już kupujesz komputer a
przyszłosć pomyśl o cyfrowym i monitorze też z wyjściem cyfrowym.
A do zgrywania z kamery- kup karte TUNER TV.- możesz zgrywać wszystko na
kompa.

Obudowa CHifteca polecam . Swietny wygląd, i super
paramerty.chociażkosztuje koło 500zł

Dziewk audigy.

Teraz jest mase wiatraków dobrych i ciechych

..