Re: Kupuje nowego kompa-doradzcie prosze

Autor: Norbert (norbert_grom_at_wp.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 21:16:50 MET DST

> DDR 400 wbedzie ok.
> HDD 120GB- ok.
Slyszalem ze w dualu DDR pracuje okolo 20% szybciej...szczegolnie w
multimediach i grach wiec raczej na takie rozwiazanie sie zdecyduje...czy w
dualu pracuja normalne kosci pamieci czy jakies specjalne i z
astronomicznymi cenami? Bo w cennikach roznych firm znalazlem DDRy z
oznaczeniami jakimis Xcostam...tyle ze w porownaniu do zwyklych kosztowaly
1000zl za 512MB.

> Sa karty z wyjściem D-sub i cyfrowym - ale jak już kupujesz komputer a
> przyszłosć pomyśl o cyfrowym i monitorze też z wyjściem cyfrowym.
> A do zgrywania z kamery- kup karte TUNER TV.- możesz zgrywać wszystko na
> kompa.

Monitor niestety juz mam i musi zostac. Ma 2 lata , sony 19cali wiec zostaje
i do niego musze dopasowac wyjscie z karty. Wole karte VIVO bo slyszalem
opinie na gieldzie komputerowej ze jaos zgrywanego materialu jest troche
leprza niz z tunera. Poza tym poco mi tuner jesli nawet TV na nim nie mam
zamiaru ogladac...wole karte z VIVO.

> Obudowa CHifteca polecam . Swietny wygląd, i super
> paramerty.chociażkosztuje koło 500zł

A znasz moze jakis adres www coby zobaczyc fotke tego cuda?