Re: uszkodzony HDD - gwarancja bez faktury...

Autor: Wojtas (#womacomp#_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 21:36:33 MET DST


Użytkownik "Piotr C." <piotr_wytnij__at_mabanana.com> napisał w wiadomości
news:bm1cne$fin$1_at_topaz.icpnet.pl...
 Ile powinienem dopłacić, aby po oddaniu
> rocznego IBM-a 30G 7200RPM dostać Seagate'a 7200.7 80G? Co w ogóle
robić?

Zwrot gwarancyjny pieniędzy zawsze opiera się na kwocie z dnia zakupu
towaru.
Do tego wymagany jest niestety paragon lub faktura.
Ale jak to sklep zaprzyjaźniony to w czym problem ?.
Chyba że właśnie przestanie być zaprzyjaźniony :)

Pozdrawiam
Wojtas
http://womacomp.republika.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:24:25 MET DST