pci 64 (uwaga, glupie...)

Autor: jakub (alterra_at_gazeta.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 21:35:58 MET DST

sorry za ew. lamerstwo, ale nigdzie w necie nie znalazlem cienia
informacji na ten temat (byc moze zle szukalem). A mianowicie: czy
istnieje cos takiego jak przejsciowka z PCI 64 na 'zwykle' PCI?. Ew.
jakis inny sposob zeby podlaczyc 'krotka' karte PCI do dlugiego slotu?
Serwis firmy ktora mi sprzedala ta plyte (z ktorej nb. jestem b.
zadowolony i ni cholery sie jej nie pozbede) twierdzi ze to niemozliwe,
ale moze jednak sie myli? Pozytywna odpowiedz baardzo ulatwilaby mi
zycie. Z gory dziekuje za zyczliwe zainteresowanie

Kuba