uszkodzony HDD - gwarancja bez faktury...

Autor: Piotr C. (piotr_wytnij__at_mabanana.com)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 18:07:47 MET DST

Witam,

Problemy z gwarancjami na hdd były zapewne poruszane tutaj 1000 razy,
conieco przeglądałem w archiwum.

Problem jest następujący: uszkodzony dysk (hehe, zgadnijcie producenta),
oddany na gwarancji do sklepu. Odpowiedzieli, że producent juz ich nie
naprawia. W związku z tym, ztcw. przysługuje mi możliwość (za moją zgodą)
wymiany na INNY, NOWY - albo zwrot pieniędzy. Problem w tym, że nie mam
faktury ani paragonu (i prawdopodobnie nie miałem, to "zaprzyjaźniony" sklep
i formalnościami nie przejmowałem się). Jest tylko umowa gwarancyjna.
Jak wycenić taki dysk i na jakiej podstawie (w przyp. zwrotu kasy lub
wymiany na większy za dopłatą)? Ile powinienem dopłacić, aby po oddaniu
rocznego IBM-a 30G 7200RPM dostać Seagate'a 7200.7 80G? Co w ogóle robić?

pozdrawiam