Re: Przyrost predkosci w HDD z duzym cachem?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 09:46:34 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" napisał:

> Jakich? :)

Pisałem: Corel, Photoshop, itp., itd. - setki bibliotek, pluginów do
załadowania, itp.

> Ja tam widze tylko jeden plus... 3 lata gwarancji :]

No, ma się rozumieć - to podstawa.

> Wiesz... zacznijmy od tego... ze... wiecej pamieci
> cache... da... najwiekszy zysk przy zapisie i...
> to na dodatek... malych plikow... przy odczycie to
> tak nawet na logike biorac wazniejszy bedzie czas
> dostepu :]

To jest teoria, a w praktyce nie wygląda to dokładnie tak jak piszesz.
Sprawdziłem już kilka modeli dysków z 8 MB cache (Maxtor, Barracuda) i we
wszystkich zauważyłem przewagę zarówno podczas zapisu jak i odczytu w
porównaniu do ich substytucyjnych modeli z 2 MB cache. Może nie zawsze
wygląda to tak pięknie, ale jednak różnia jest widoczna.

> Jak chcesz naprawde szybki start systemu to SCSI to jest to :)

Pięknie, ładnie, tylko jeszcze ta cena...

--
Pozdrawiam,
Sniper