Re: Przegrzana karta graficzna ?!- dla zaawansowanych

Autor: digitariusz (digitariusz_at_wywalto.op.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 09:53:29 MET DST

Toms naskrobał(a) coś takiego:

> Cześć
> Mam problemy z kartą grafiki
> wywala mi się XP przy zamkniętej obudowie, nie przechodzi benhmarków, dziwne
> zwisy do niebieskiego w grach
> po otwarciu obudowy wszystko ok- poza hałasem :)
> Jak sprawdzić czy przegrzałem kości na grafie?
> i jeszcze jakiś sposób na sprawdzenie karty dźwiękowej
>
> komp: AMD 1700+, płyta asus na 266A, grafa 9700Pro, dźwięk audigy

na 99% przegrzanie, z tym, że niekoniecznie grafiki. zainstaluj jakiś
program do mierzenia temperatury np. speedfan. jeśli procek nie jest za
gorący, ani dyski, sprawdź grafikę i pamięci (palcem raczej, chyba że
masz jakiś czujnik).

widocznie albo za bardzo przetaktowane, albo zły przepływ powietrzna w
obudowie i się powietrze tylko mieli między kablami.

--
pozdrawiam
digitariusz