zasilacz is dead cz2 - nowy komp - pomocy!

Autor: .:FELIPE:. (felipe69_at_nospam.gazeta.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 07:50:36 MET DST

po przebojach z zasilaczem zdecydowalem sie na zakup nowego kompa
i tak nasunelo mi sie mnostwo pytan...

mam ok 2000 zl do przeznaczenia, wymagania:

plyta glowna - co polecicie, nie mam pojecia co teraz jest najlepsze? dzwiek
zintegrowany jest dobry? chcialbym zeby bylo duzo usb. zintegr sieciowka,
mozliwosc dobrej rozbudowy na przyszlosc...
nie mam o tym pojecia prosze o sugestie w korelacji z podanym "budzetem" :-P

pamieci - min 256 mb ddr, na co jeszcze zwrocic uwage?
333 mhz czy 400? cena ok 200zl, roznica 5 zl :-P

procek - jakis athlon... co wybrac zeby zmiescic sie w budzecie? xp 2200+ za
330 zl bedzie ok? co z chlodzeniem?

cd-rw przetrwala ze starego kompa wiec loos
na dokladke dvd-rom...
lg 16x za 140 czy pioneer 16x za 180?

grafika - tylko radeon, chcialbym w perspektywie tv-out na telewizor, na co
zwrocic uwage, wiem ze czesto obraz jest czarno bialy i to wina chipsetow na
karcie, jaiis taiwan czy co...? mam do wyboru radka 9200 wersje SE z 128 mb
oraz normalna z 64mb w tej samej cenie (290 zl) co brac?

dzwiek, o ile nie bedzie zintegrowany? sb 4.1 oem za 70 zl czy 5.1 live
player za 145 zl???

najwazniejsze chyba - obudowy i ZASILACZ?!?!?
mam do wyboru codegena 300W w roznych opcjach... middle, big, p4 o co tu
chodzi i czy to bezpieczny zasilacz?

pomozcie pliss zlozyc cos sensownego, czekam na ewentualnie uwagi propozycje
zmian...

najbardziej zalezy mi na sugestiach dot plyty glownej bo o tym nie mam
pojecia a chcialbym kupic cos sensownego w relacji cena/jakosc

z gory dzieki

pozdro 4 @ll

FELIPE