Re: Dylemat: który wybrać LCD ? 15 czy 17 ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 14:06:34 MET

Użytkownik "Slawomir Marczynski" napisał:

> Ble ble ble - placa ci za reklamowanie LCD ?

Dziwny wniosek. Nie wiem skąd ten pomysł.
Odp.: nie płacą mi za jakiekolwiek reklamy.

> Jezeli funkcja (nota bene, w jezyku C nie ma procedur)
> jest dluzsza niz 20 linijek, to znaczy ze jest za dluga

Chyba za dużo mądrych książek się naczytałeś. Nie będę przytaczał ci teraz
przykładów, ale przynajmniej spróbuj mi uwierzyć, że są algorytmy, których
nie da się rozwiązać w tak prosty sposób, jak ci się wydaje. I wcale nie
jest to kwestia braku "pomyślunku". Pisząc o procedurach miałem na myśli
ogolnie pojęty sposób zapisu algorytmu.

--
Pozdrawiam,
Sniper