Re: Dylemat: który wybrać LCD ? 15 czy 17 ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 16:25:18 MET

On Thu, 30 Oct 2003 14:06:34 +0100, Sniper wrote:

[...]
> Chyba za dużo mądrych książek się naczytałeś. Nie będę przytaczał ci teraz
> przykładów, ale przynajmniej spróbuj mi uwierzyć, że są algorytmy, których
> nie da się rozwiązać w tak prosty sposób, jak ci się wydaje. I wcale nie
> jest to kwestia braku "pomyślunku". Pisząc o procedurach miałem na myśli
> ogolnie pojęty sposób zapisu algorytmu.

Sorry, Sniper znów muszę być Twoim wrogiem ;)
Jeśli funkcja nie mieści się na ekranie, to znaczy, że jest za długa ;)
To stara prawda, i ja (i uwierz - wielu innych) się jej trzymam.
Zatem wniosek: kupno ekranu 17" umożliwia pisanie dłuższych funkcji ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!