Re: Dylemat: który wybrać LCD ? 15 czy 17 ?

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_ps.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 15:20:05 MET

On Thu, 30 Oct 2003, Sniper wrote:
> Chyba za dużo mądrych książek się naczytałeś. Nie będę przytaczał ci teraz

Sniper, skad u ciebie taka blyskotliwa mysl, ze ja czytac umiem?

> przykładów, ale przynajmniej spróbuj mi uwierzyć, że są algorytmy, których
> nie da się rozwiązać w tak prosty sposób, jak ci się wydaje. I wcale nie

Zawsze sie da. Nie wierzysz? To podeslij mi funkcje C z 100 linijkami
kodu, a ja ci to pieknie przerobie na fragment, w ktorym nie bedzie
funkcji dluzszych niz 10 linijkowe. Nie wiedzac nawet, co to robi etc.

Za to ze dany fragment bedzie dzialal - nie recze. Ale ze bedzie
robil to samo co gasienica 100 linijkowa - owszem.

--
Slawomir Marczynski