Re: Dziwne padniecie dysku

Autor: eXEnsior (anty_spam_cyberon3_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 11:00:19 MET

Grupowicz
Tomek napisał(a):

> Witam.
> Posiadam dysk IBM Deskstar 40GB 7200 (dokladnego typu nie pamietam
> - mozliwe ze 120GXP, kupiony okolo 1,5

napisz na jakim sprzecie to dziala, zadajac pytanie na grupe sprzetowa
warto dodac opis sprzetu. Wydaje mi sie ze twoj zasilacz nie dziala
poprawnie, jak masz mozliwosc sprawdzenia dysku na innym kompie z
dobrym zasilaczem to zrob to, tylko nie opdalaj systemu z twojego
dysku, sprawdz tylko czy w ogole zostanie wykryty przez system na
ktorym go uruchomisz, jak bedziesz mial szczescie to moze twoj dysk
jeszcze zyje.

--
pozdr. eXEnsior
"Yes, though I go through the valley of deep shade, I will have no fear