Re: Dziwne padniecie dysku

Autor: Tomek (jackyl666_at_o2.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 11:25:50 MET

> napisz na jakim sprzecie to dziala, zadajac pytanie na grupe sprzetowa
> warto dodac opis sprzetu.

proc XP 1700+, plyta ECS K7S5A Pro V5.0 (tydzien temu kupiona), 128 RAM
SDRAM (133MHz), Riva TNT 32MB, jaksa sieciowka

Wydaje mi sie ze twoj zasilacz nie dziala
> poprawnie, jak masz mozliwosc sprawdzenia dysku na innym kompie z
> dobrym zasilaczem to zrob to, tylko nie opdalaj systemu z twojego
> dysku, sprawdz tylko czy w ogole zostanie wykryty przez system na
> ktorym go uruchomisz, jak bedziesz mial szczescie to moze twoj dysk
> jeszcze zyje.

Bios poprawnie wykrywa dysk (rozmiar itp.) zarowno na moim kompie jak i na
drugim na ktorym sprawdzalem.
Na tym drugim to tak jak napisalem: podlaczylem dysk jako Slave i przy
uruchamianiu XP (nie z mojego dysku, tylko z tego jaki byl w kompie na
ktorym sprawdzalem) zawiesilo sie w momencie kiedy powinno pojawic sie
logowanie. Palila sie dioda od dysku. dlugo nie czekalem tylko wylaczylem
kompa.