Czy upgrade BIOSu pomoze ???

Autor: Kuba, Wrocław (niteczka5de_at_BEZ.SPAMU.poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 09:40:42 MET

Witam.

Mam Windowsa XP Prof. / AthlonXP 1700+ / ECS K7VTA3 v.3 BIOS w wersji 3.0b /
256 DDR / nVIDIA GForce MX400 64 RAM / SB Live 5.1

W wiekszosci gier ma miejsce takie dziwne zaciecie sie gry polaczone z
metalicznym odglosem z glosnikow. Normalnie gra plynnie chodzi, dzwiek jest
OK, ale zdarza sie, ze np co 2 sekundy wystepuje w/w efekt. Czy ktos na tej
plycie mial cos podobnego ??? Przykladowo ma to miejsce w GTA3 Vice City,
GTA3, GP2.
Jak wczesniej napisalem, mam WinXP, probowalem inne sterowniki do grafiki,
nie pomoglo, myslalem, ze to mzoe cos z DirectX ale tez chyba nie :-(
W opisie BIOSa w werscji 3.0c jest napisane: "Fixed nVIDIA unstable" czy to
moze byc to ??? Raczej nie jest to przez RAM, bo zmienialem i nie przez
karte dzwiekowa, bo tez wymienialem.

Czy ktos z Was robil upgrade BIOSu na tej plycie ??? Sa problemy ???

PS. Dodam, ze nie jestem nalogowym graczem :p i w gierki pocinam moze raz na
tydzien, wiec nie jest tak, ze nie moge z tym zyc, ale wywalilem swego czsu
troche kasy na ten sprzet i jakos tak glupio, ze nie chodzi jak powinno.

Pozdrawiam

--
..:::            Kuba, Wroclaw               :::..
..:::  niteczka5de_at_BEZ.SPAMU.poczta.onet.pl  :::..