Problem z płytą ECS K7VMM+

Autor: Rafał Nocuń (rafaln_at_zim.pcz.czest.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 09:57:11 MET

Witam grupowiczów
Mam następujący problemik, kupiłem nóweczkę płytę ECS K7VMM+ po to by
postawić na niej serwerek parametry techniczne płyty jakie znalazlem można
zobaczyć np. tutaj http://sklep.benchmark.pl/pelny_8987.html . Problem
polega na tym że komp podczas próby zainstalowania jakiegokolwiek systemu
zwieszał się na amen po pewnym czasie, raz dłuższym raz krutszym mniej
więcej od 1 do 3 min po stracie. Umieściłem na nim procek Athlon XP 1800+
(100% sprawny), ram 128 DDR 266 SpecTek (100% sprawne nówka) oraz dysk
Seagate Barrracuda7 40GB 7200rpm (100% sprawny nówka), reszta tj. karta
graficzna Savage8, karta sieciowa, karta muzyczna są zintegrowane na płycie.
Udało mi się dopiero zainstalować system gdy przestawilem zworką magistralę
systemową na 100MHz. Wtedy procek pokazywał 1150 MHz ale wszystko chodziło
OK. Jak tylko próbuje przestawić magistralę na 133MHz wszystko po chwili
ładowania systemu albo chwilę po zaladowaniu zwisa na amen. W czym jest
problem ????? Poradźcie mi coś, co ustawić aby magistrala chodzila na 133MHz
bo wloałbym aby procek chodził z pelną prędkością. Procek chłodzenie też
raczej ma dobre i osiąga temperaturę około 44'C. Testowałem też na innym
procku i na innym ramie 512DDR 333MHz objawy dokladnie te same.

Pozdrowienia
El_Beton