Re: Czy upgrade BIOSu pomoze ???

Autor: X-Man (kawasaki750_at_interia.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 10:42:46 MET

> [...]
tej
> plycie mial cos podobnego ??? Przykladowo ma to miejsce w GTA3 Vice City,
> GTA3, GP2.
> Jak wczesniej napisalem, mam WinXP, probowalem inne sterowniki do grafiki,
> nie pomoglo, myslalem, ze to mzoe cos z DirectX ale tez chyba nie :-(
> W opisie BIOSa w werscji 3.0c jest napisane: "Fixed nVIDIA unstable" czy
> moze byc to ??? Raczej nie jest to przez RAM, bo zmienialem i nie przez
> karte dzwiekowa, bo tez wymienialem.
>
> Czy ktos z Was robil upgrade BIOSu na tej plycie ??? Sa problemy ???

Robiłem upgrade do 3.0d żadnych problemów nie zaobserwowałem ale też zmian
na lepsze nie zauważyłem
więc pewnie nic ci to nie da ale prubój.
Problemy z dzwiękiem mogą występować przy korzystaniu z cpucool itp. softu.
Ale ja takich nie zaobserwowałem a konfigurację mam podobną tylko win98SE i
ATI R9000.
Miałem wcześniej GF2MX400 i też żadnych problemów choć co prawda gram
sporadycznie.
> Pozdrawiam
 Również...