Ge force 3 ti 450 - gówno jakich mało :-(

Autor: Mocniak (mocniak_at_tlen.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 00:38:39 MET DST

Witam
Otóż mam drobny [no, może trochę większy] problem z moją kartą graficzną.
Jak włączam jakąś grę [np. GTA3, Midnight Club II, albo Need 4 speed hot
Pirsuit II...] to gra się wiesza, albo wyskakuje niebieski ekranik z
treścią: "Wystąpił błąd w elemencie komputera [bodajże port : #000000]
Następuje Zrzut pamięci". Po czym komputer się restartuje... Zanim nie kupiłem
nowej karty nie było takich problemów. [Dane techniczne kompa: Athlon 1.2GHz
384 MB SDRAM, karta graficzna Gainward Ge Force 3 Ti 200/450 64MB DDR, direct X
ver
9.0, OS: Win XP Pro, płyta główna Soltek'a]. Pomoc techniczna firmy u której
powiedziała żebym sprawdził zasilacz i poleciła mi abym zaopatrzył się w
mocniejszy - i w ten sposób z 250W mam teraz 300W. Wydawało mi się, że to
rozwiąże problem ale niestety - karta nadal nie chodzi tak jak powinna.
Testowałem kartę u kumpla, także dawałem do serwisu, gdzie się okazywało, że
karta działa bez zarzutu, więc problem leży gdzieś w moim komputerze. Jeżeli
ktoś z was spotkał się z takim problemem niech powie - człowiek nie jest zbyt
szczęśliwy gdy wyrzuca prawie 400zł w błoto.

Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam
-::MocniaK::-
http://www.stacnet.prv.pl/ - TePsa to przeżytek