Re: Ge force 3 ti 450 - gówno jakich mało :-(

Autor: Witiia (witiia_at_o2.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 15:57:56 MET DST

Użytkownik Mocniak napisał:
> Witam
> Otóż mam drobny [no, może trochę większy] problem z moją kartą graficzną.
> Jak włączam jakąś grę [np. GTA3, Midnight Club II, albo Need 4 speed hot
> Pirsuit II...] to gra się wiesza, albo wyskakuje niebieski ekranik z
> treścią: "Wystąpił błąd w elemencie komputera [bodajże port : #000000]
> Następuje Zrzut pamięci". Po czym komputer się restartuje... Zanim nie kupiłem
> nowej karty nie było takich problemów. [Dane techniczne kompa: Athlon 1.2GHz
> 384 MB SDRAM, karta graficzna Gainward Ge Force 3 Ti 200/450 64MB DDR, direct X
> [...]

Kiedyś miałem podobny problem, gdy przesiadłem się z W98 na w2k (miałem
wtedy Rive m64). Miałem takie zwisy podczas próby oglądania filmów.
Receptą była zmiana sterowników, musiałem wypróbować kilkanaście aby
tafić na te OK.
Teraz pod Xp też miałem podobne problemy kiedy włączałem tuner (teraz
mam GF2 mx) - tutaj także zmiana wersji sterowników do grafy rozwiązała
problem.

Życzę powodzenia i daj znać czy to pomogło.

Pozdrawiam, Witiia