Re: Ge force 3 ti 450 - gówno jakich mało :-(

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 01:02:05 MET DST

Mocniak dnia 2003-10-02 stwierdził(-a):

> Witam
> Otóż mam drobny [no, może trochę większy] problem z moją kartą
> graficzną. Jak włączam jakąś grę [np. GTA3, Midnight Club II, albo
> Need 4 speed hot Pirsuit II...] to gra się wiesza, albo wyskakuje
> niebieski ekranik z treścią: "Wystąpił błąd w elemencie komputera
> [bodajże port : #000000] Następuje Zrzut pamięci". Po czym komputer
> się restartuje... Zanim nie kupiłem nowej karty nie było takich
> problemów. [Dane techniczne kompa: Athlon 1.2GHz 384 MB SDRAM, karta
> graficzna Gainward Ge Force 3 Ti 200/450 64MB DDR, direct X ver
> [...]

Z wymianą zasilacza to sie nie spisałeś, ale to może i tak nie to. Może
podaj napięcia które podaje ci bios. Jeżeli mocno odbiegają od normy to
może być to dalej problem z zasilaczem. Pomoc technicza powinna zostać
opieprzona za taką pomoc.

Jeżeli to nie zasilacz to może to być po prostu problem z kartą. Kiedyś
chyba czytałem posta o kimś kto nie mógł w ogóle uruchomić tej karty na
swojej płycie, a mój kolega ostatnio wymienił już drugi egzemplarz tej
karty bo padł. Wydaje mi sie, że gryzie sie ona z pewnymi płytami i w
wyniku tego nie działa jak powinna, ale głowy za to nie dam:)

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700