Re: Ge force 3 ti 450 - gówno jakich mało :-(

Autor: Adam Plastik (howard2_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 19:47:21 MET DST

Witam!
Zasilacz FILA to od razu mozesz wyciepnąc bo za 60 zł to na pewno nie jest
to dobry zasilacz i na 1000% nie ma 300w co najwyzej 200watt nie
wspominajac juz o stabilnosci ,kup najtańszego chiefteca np.w
4maxcool.Pozatym napewno zostawiłes stare sterowniki i wsadziłes na to nową
karte.I trzecia sprawa po jakiego diabła zainstalowałes DX9 ? dopiero GF FX
ma obsługe DX9, ja miałem z tym dx to samo po reinstalacji systemu i
zainstalowaniu DX8.1 było ok.Sciągnij sobie nowe stery z Nvidii przeinstaluj
system,zmień zasilacz na CHIEFTECA,zainstaluj DX8 i bedzie git,potem mozesz
sobie sciągnac nowy Expert tool i podkrecic jescze tą grafike a kręci sie
fajnie :-).
Pozdrawiam
Adam Wilczek