Re: Porada w sprawie zakupu laptopa

Autor: kalipso (nospmas_at_nospam.no)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 23:41:20 MET DST

Użytkownik maly napisał:

> Witam
> Mam zamiar zakupic laptopa wiec w zwiazku z tym mam kilka pytan:
> Jakiej firmy sa najlepsze?
1. Dell,Toshiba,IBM
2. HP,Compaq
3. reszty nie dotykac chyba ze mamy malo kasy

> Czy bateria wytrzymuje tak jak podano w danych katalogowych czy o wiele
> mniej?
roznie to bywa jak piszesz w wordzi doca to tak jak ogladasz divixa
albo zalaczasz seti to nie

> Co sadzicie o laptopach sprzedawanych na allegro? Czy warto tam kupic i czy
> ktorys z szanownych grupowiczow moglby mi cos wybrac z tej oferty allegro?
> kwota do 5000 zl?
tak warto ale musisz miec 100% pewnosci od kogo i co kupujesz

nic ci nie wybiore bo sam na allegro kupilem i niechce patrzec teraz na
ceny zeby sobie teraz humoru nie posuc ;)

za 5000 kola dostaniesz tez cos w sklepie choc nie bedzie to wypas
polaczony z jakoscia i firmowoscia ale zato gwarancja bedzie

omija wynalazki typu actina
szukaj notebooka z
duzymi dyskami jaknajszybszymi 5400, 4000 sa wolne ale to nadal standard
mobilnym prockiem bedzisz mial dluge zycie baterii