Radeon zaklocenia na monitorze + problem VIVO

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 23:34:42 MET DST

mam dwa pytania o radka 9000Pro Vivo,
pierwsze to takie ze karta co kilka chwil, przy przesunieciu okna,
rozwinieciu menu daje dziwne zaklocenia, w postaci tak jakby lekkiego
drgniecia, jakby cos przez ekran przelecialo z gory na dol i odwrotnie,
ciezko ten efekt opisać, Probowalem dwie rozne wersje driverow, wersje
najnowsza i ta ktora byla dolaczona do karty i caly czas to samo,
Monitor do ktorego jest podlaczona karta jest najwyzszej klasy (Nec
791SB) wczesinej na kilku kartach pracowalem i nie bylo problemu, fakt
ze byly to karty Nvivii, z ATI mam pierwszy raz do czynienia, czy cos
zle robie ???

Nastepny problem to VIVO, a dokladnie V-in, dlaczego przy zgrywaniu
szybko poruszajacych sie obiektów i wogole scen z szybkim ruchem kamery,
widac dziwny tak jakby przeplot, tak jakby co druga linia zgrywanego
obrazu byla przesunieta (opozniona) probowalem roznych ustawien ale bez
efektu, Czy jest tak zawsze? JEsli tak to oddaje zaraz te karte do
sklepu, bo nie mam zamiaru ogladac "poszczepionych" ruchomych obiektow
na zgranym filmie
Podeslijcie adresy stron gdzie wiecej o VIVO mozna poczytac, jakich
programow do przechwytywania uzywac itd.

pozdrawiam
Olek.