Re: Porada w sprawie zakupu laptopa

Autor: Piotr Konieczny (piko_at_spam.must.die)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 00:00:27 MET DST

"maly" <maly6_at_framko.com.pl> 's told us:

> Witam
> Mam zamiar zakupic laptopa wiec w zwiazku z tym mam kilka pytan:
> Jakiej firmy sa najlepsze?

Dell Compaq IBM Asus HP Fj-Siemens - reszta raczej kiepska

> Czy bateria wytrzymuje tak jak podano w danych katalogowych czy o
> wiele mniej?

Zalezy. Zwroc uwage na dlugosc gwarancji na baterie, wiekszosc trwa ok 6 -
8 mcy. Po tym czasie bateria moze powoli okazywac ,,zmeczenie'' :-) czym to
sie objawia - pewnie sie domyslasz.

> Co sadzicie o laptopach sprzedawanych na allegro? Czy warto tam kupic
> i czy ktorys z szanownych grupowiczow moglby mi cos wybrac z tej
> oferty allegro? kwota do 5000 zl?

To zalezy - jesli masz mozliwosc odbioru osobistego - warto sie zapoznac
wczesniej z laptopem - nie kupuj w ciemno, sporo to laptopy 2 obiegu
(czesto kradzione).

--
:GG: 2147700  | http://www.piko.tk::